tjingeling

hejsan! jag redovisade svenskan idag ! wooohoo ! skoja, men tänk att vi blev klara med steget typ.. på 2 dagar :)
vi pluggade med amanda, och efter lunch satte vi oss i ett grupp rum med putte och david. sen kom axel och emelie från ingensrans, och typ några til typ, aja men det gick inte att plugga etftersom det blev en massa prat. men sen gick alla och amanda och carro skulle till fumba eller vad dom nu gjorde, ja stannade med shoan så länge. jag pluggade typ inget på eftermiddagen, men det är så jobbigt ibland att arbeta och skit! när vi skulle ha återsamling fick jag och carro kvarsittning eftersom linus mobbade oss,skoja men han fotode mig & amanda när hon skulle noppa mina fitt ögonbryn. hah det gick inget vidare, jonny fick typ arghetsdampen på oss. och vi var tvugna att sitta och plugga i klassrummet, men han fick arghetsdampen igen för att vi pratade så mycket när amanda och jonny hade ph. hah så vi satte oss utanför istället. men jag hann faktist svara på 2 hela fråger, tack vare lollo. haha!
efter sklan skulle putte och david och vi till amanda men sen skulle vi åka hem till david, men jag och axel missade fucking bussen, busschauffören ba stängde dörrarna precis när vi skulle kliva in, äckel!
så vi promenerade tillsammans till kassmyra och sen mötte vi carro och patrik. så söta!
orkar inte skriva mer, men ska bara säga: adios!

(puss)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Lät som en ROLIG dag i alla fall haha :D

2008-08-27 @ 21:16:27
URL: http://chocolatechic.blogg.se/
Postat av: laajn

hahahaa arghetdagen.

var fan får du allting från egentligen jossan?

hahahha xd <123

2008-08-28 @ 08:34:49
Postat av: calllllin

*arghetdampen menar jag :)

2008-08-28 @ 08:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0