Tomorrow

hejsan hetingar, nuuu har jag fixat min blogg sexig. (hah) nej men den blev allafall cool.
headern kommer säkert förvinna, och jag kommer få damp igen på det, så.. vi får se hur länge det håller sej, för att nu lovar jag mig själv att inte ändra desgin om inte headern ba försvinner.
men hur som helst har jag lärt mig själv en hel del :) - coolt va ?
men jag var i stan idag och vi såg Julia vid statonen med hennes syster, men jag köpte 2 tröjor från Zara. en grå kofta, och en t-shirt, sedan köpte jag en söt t-shirt från Cubus och sen en het vinröd grejtröja från Vera Moda. Och gråa jeans från cheap monday.
och när vi åt i donken så såg vi mickis där och hälsades.
imorgon är det konfa, och vi ska FOTAS med dem där vita sakerna på oss, hemskt eller hur?
hahah, och imorgon kommer Åsa till oss, mammas snobb kompis och vi ska tydligen äta middag och sånt.
och jag lovade baka egna kladdkakor, så jag måste göra det nu (?) men det gör jag alltid ändå. så det gr inget.
kärleks pussar/ jhussjhussjhuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0