äckel dag

den här dagen har gått snabbt.
vi skjutsade bror till stationen för att han skulle plötsligt till Järna.
jap, och ja och pappa bestämde oss för att besöka den där "nya" stora varuhuset.
och vi letade efter en grej till min lampa som ba slutade fungera.
och vi köpte den, samtidigt hade vi tid för att kolla på nya tapeter till mit rum.
och tapeterna ser ungefär ut så här - ( bilden är där nere )
& så köpte vi inget, för att vi kan inte köpa oplanerat för att vi vet inte hur mkt tapet behövs & annat.
sen så kollade vi på en växt till mitt rum som ger lite färg.

och sen så kom vi hem,
& min lampa fungerar igen,den gick sönder när olivia och jag skulle in till mitt rum,
för typ länge sen, & det ba hände något skumt med lampan :(
puspus / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0