allt irriterar mig.

hejsan, idag hände det saker som blev helt oplanerande.
orkar verkligen inte skriva in det nu när jag inte har lust :S
sen så blir jag så jävla besviken på allt.
förlåt carro om jag får damp på dej, men du förstår ju varför?
och nu måste jag bara säga det här. ibland känns det som om man ignonerar mig.
typ, aa tack för att du fanns där ( jag menar ingen viss person, detta é ba exempel )  typ till någon.
sen har jag varit med och hjälpt med, sen är jag ändå bara där likosm ba what(?)
typ som om jag aldrig funnits där, ellet typ a så känns det.
men vi kom ju på det idag, :O
och det é sant. det é inte så att jag känner mig mobbad. men jag känner mig typ.  " hej ingen tar mig seriöst ".
är det verkligen så, när jag väl vill stå där för någon så finns jag bara där ett tag, och sen suddas jag bort, är det så?
vad är det då.. ?

Kommentarer
Postat av: thh

lägdags

2008-07-18 @ 11:38:41
URL: http://danis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0