amanda lopez

hejsaaaan, igår hade jag det super trevligt med amanda, vi hade roligt som alltid.
och vi bakade kladdkaka, & min mamma fick lov att spela kort så länge när vi väntade att den skulle bli färdig.
thah! aja,men sen så åt vi alltmöjligt faktist,sen så hållde vi på med något otroligt pinsamt. hah,
ja hur som helst blir detta ett kort inlägg för att jag orkar inte skiva. senare på kvällen blev jag och mam sura på varandra. sen ville jag ha sällskap när jag kollade på sex and the city såå, det blev normalt igen och hon var som sällskap.
när vi skulle gå & lägga oss, haha vid ett tiden så blev det ett litet bråk mellan mig och mamma igen, och jag bad om förlåtelse för något heeelt idiotiskt som jag inte ens fattade varför? men senare ska jag va med L.

puss / J

Kommentarer
Postat av: Ester

kolla gärna in mina bilder på nogg.se/1338 :)

2008-07-23 @ 13:21:05
URL: http://superkatze.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar: Tack så mycket, din blogg är ockdå riktigt fin :D Ha en trevlig dag :D

2008-07-23 @ 14:30:59
URL: http://cizev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0