äntligen hemma

hejsan, nu kommer några bilder från åland tha man.
men jag vill bara säga, att jag kommer bara ah bilder på mig.
jag vill inte ha bilder på mi familj :d
näääär ja kom hem fixade jag allt.
& mötte carro plus hennes homies.
vi stack till centrum och lämnade nycklarna till någon människa som hette therese.
eller nåt.
& vi blev som tha OC ( dom sa nåt sånt )
sen vare en gubbe där som va typ heeeelt psyckohpathisk, ( hur stavas det )
& SEN när vi skulle gåå hem, märkte vi att bruno var där.
och vi gick m honom ända till vart han bodde.
sedan fortsatte min och carros prat resa. ( har saknar dej min egna caaaliin - mitt och jacob´s ord thah )
puss - lite mobbade foton -

 

Kommentarer
Postat av: nickeloden.

UMA THURMAN - fjäääärde bilden ! liknar fett

2008-07-06 @ 12:48:01
URL: http://sanna.blogg.se/
Postat av: nickeloden.

UMA THURMAN - fjäääärde bilden ! liknar fett

2008-07-06 @ 12:48:07
URL: http://sanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0