bäst m linda

hejsan, idag ska jag sova över hos linda, för att vi orkar inte va hemma hos mig,
& idag var det sååååå äckligt varmt att vi duschade direkt när vi kom hem till linda, ( asso inte tillsammans )
innan det så gick vi fram&tillbaka den där äckliga sträckan för att vi kom på att vi glömde filmen & sen glömde vi min mobil, haha juste det va så irritetnade också :S
ja men sen så var vi med mio och tim igen, och vi lämnade tillbax filmen, one missed call alltså,
a men sen så kom babbelito och hans kompis och vi satt där typ hundra ååår,orkar inte skriva men en heting kom och snacka med oss, vi lärde honom vad mp3 var, sen lyssnade han på ett band som hette typ the poodles ? eller vafan det va nu igen, sen så gick vi till tskolan och dem mötte någon och satte oss vid dagiset och skit - sen satt vi där typ hundra år och sen stack några människor (?) och vi kom hem typ för en halvtimma sen ?
aja, imorgon är jag äntligen ensam hemma med linda, och typ min bror kommer komma sen med hans heta vänner (?)
hetapussar/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0