dagenefter

hejsan svejsan,
måste bara berätta att jag svarar inte på sexigt skumma människor som ba skriver plötsligt till mig på pea.
det är skumt, för att.. a ?
aja, idag var ja sista dagen m caroline vi kollade på saw 4. som va lite skum faktsit.
jaja va tycks om min heta header?
thah! okej den ser skum ut.
men hur som helst kommer jag saknar henne!
& sen så såg jag lindas mio, haha han fattade ingenting(?)
men senare när jag skulle ha datan så kom bella och amanda plinga på mig.
och dom hade med sin junior, asso amandas hund.
och mama va peddo mot den.
men jaja, vi sa hejdå till carro innan hon skulle åka.
sen så hämtade vi junior, och sen åkte de hem igen.
puspus, hejdå

Kommentarer
Postat av: ellaella

det finns pedofiler ute på playahead :|

2008-07-19 @ 11:08:30
URL: http://ella.blogg.se/
Postat av: jhuss

haha, okej-

2008-07-20 @ 15:32:59
URL: http://jhuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0