designa om?

haha omg jag lyssnar på en gay låt ust nu, & jag har ingen aning om vad jag ska göra idag.
mamma och pappa e allafall nånstans, pappa jobbar och mamma åkte nånstans,
vaknade för en kvart sedan och jag bestämde mig för att skriva ett inlägg & berätta min skumma dröm till linda.
imorgon ska ja till stan med bella! istället för idag, plus att jag sa  till jenws att vi skulle sova över på onsdag,
men sen kom jag på att .. jag har äcklig konfirmation på onsdag & torsdag & fredag klockan 10 till 13.00
kyrkäckeln ba förstööööööööör, ooh.
juste sen kom jag på en till sak som jag drömde om, det va att jag var med i filmen the mist hah & sedan kom det en massa äckel djur, fattar ni hur skabb det va? & jag började läsa en bibel och jag fattade ngenting, jag ville typ vara wannabee jesus männiksan i filmen,
wannabee! puss / josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0