elaka morgon

hejsan, idag är jag helt trött.
var tvungen att flytta mig till vardags rummet för att dörren var tvugen att stå öppen, en är typ ny lackad.
eller vafan det heter.
och pappa ville itne att någon skulle komma in och typ våldta mig så länge dörren stod öppen.
skoja men tänk om någn cp människa kom och snodde våra sexiga saker i huset medans ja skulle va här uppe.
jag latade mig framför tv:n typ jätte länge och sedan fixade jag lite skåp i köket & hjälpte med disken.
det fanns ju inget annat att göra :(
men.. pappa ska typ göra pannkakor med grillen. ( jag fattar inte )
aja, men vi väntar bara på att mamma ska komma hem.
& jag fick ett nytt sim kort eller vafan det heter.
& jag ska använda den här mobilen:
  fast den är grå, men den är ändå nästan likadan som min thai gangster.
pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: caroline

mobilen är fin på bilden,

men i verkligheten ser det ut som värsta stenåldersmobilen xd. höhööh §

2008-07-11 @ 14:20:51
URL: http://pedofil.blogg.se/
Postat av: jhuss

va dum, äckel sslyna

2008-07-12 @ 11:59:48
URL: http://jhuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0