en till sak.

JAG känner mig mobbad.
tänk alla fula och elaka kommentarer man får någon gång.
då man har tänkt efter, som gjort ont. asso i hjärtat.
tänk om alla dem dära  orden skulle hacka på en människa en hel dag.
då skulle det vara som en STOR bomb.
då skulle man typ bli misshandlad av ord  (?) - det é sant om amn tänker efter.
eller tänk om alla slag man fått, som typ som när vi skulle till skolan, eller hem,. då vare en man som krockade med mig.
och jag fick en bula på hakan.
tänk om all smärta skulle komma tillbaka en DAG! då skulle det va som en jesus krstus kors fästning.
typ en misshandel (?)
puss ( kvälls tankar )
älskar gudfader jesus musik, vem é gud förresten ?  ( asa skum fråga ) om josef var jesus pappa, vem fan va gud, wannabee uppmärkssamhet :S ?

Kommentarer
Postat av: angys,

men man har alltid frågor!

jag läser en bok som heter:

inne i människans frågor.

jag köpte den någonstans i sthlm -

hälsningar / agnes

2008-07-09 @ 11:38:21
URL: http://agnes.blogg.se/
Postat av: jhuss

okej tack. §

2008-07-09 @ 21:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0