ett måste

ahahahahahha asso jag måste bara säga, jag hade haft min gamla blogg ; jjousephine.blogg.se
men nu finns den inte längre aja jag hade den,och så kollade jag på statiiskt,
asso ni fattar ni som har blogg, aja jag skulle kolla hur många läsare jag ahde haft,
och så, kollade jag på den oranga linjen, asso den som visar hur många man har öppnat bloggen,
eller tryckt på blogg länken, liksom när man ska läsa jjousephine.blogg.se
aa, & så stod det 86 ( jag fattar inte hur många gånger jag hade egentligen öppnat min blogg då )
aja men så skrev jag att jag hade haft 86 läsare, hahaaaa fett syyyyynd, likosm (?)
det va mitt 17 inlägg typ. men gud, liksom HAHA. jag har knappt 50 läsare?

aja, detta blev ett mupp inlägg, pussar / J

Kommentarer
Postat av: Amanda Lundius

Tack så mycket du!

Alltid kul att höra :]

2008-07-21 @ 22:24:50
URL: http://lundius.blogg.se/
Postat av: Beatrice

vaa, haha, 50 läsare är mkt jue ;O ja har typ inga xp

2008-07-25 @ 02:15:07
URL: http://bbeeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0