fixning på natten

hejsan, eftersom det har hänt något skumt med våra tv;s så kunde jag inte kolla på den där dåliga batman eller hajen 4.
men gud haha det va så töntigt att jag stängde av tv;n.
liksom det såg så jävla overkligt ut.
och jag vet att linda älskar haj filmer, hon ville alltid kolla på haj filmer med mig förut när vi altlid sov hära.
idag dischade jag, jag vaknade 13.00 ganska sent så jag kollade lite på våra bästa år med mamsen,
sen åt jag och drack té, sen duschade jag.
hah, asso jag räknade mina äckliga små finnar som jag hittade på pannan, dom ba var heeeelt jävla röda på kvällen när jag fixade mina lådor i mitt rum, jag kollade i spegeln och jag hade 8 finnar på pannan.
3 små äckel grejer i rad, & nu på morgonen fick jag syn på en rackare bredvid näääsan. usch! men aja jag har tydligen inte märkt dem eftersom min foundaton har täckt dem. hur som helst ska jag ringa linda soon.
 
pusshej / j


Kommentarer
Postat av: underbaraste

ha en bra dag!

2008-07-21 @ 15:21:30
Postat av: J

tack du med!

2008-07-21 @ 16:32:07
URL: http://jhuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0