ful design?

hej. har ingen aning om hur min design ska va.
ba fixade något muppigt snabbt ba.
asso jag orkar inte längre, min familj ba förströr och äcklar mig.
liksom din familj carro. och allt måste oxå vara så sammanträffande?
jag kan inte skriva in för att någon tönt kan se detta.
ska fan hitta på en blogg vart jag kan skriva ut exakt allt.
men jag är rädd att min pappa och mamma ska typ få reda på allt skit som om jag skulle skriva in.
därför skriver jag t.ex inte in vad vi gjorde med emilia, för att enligt dom va vi inte med henne,
orkar inte längre, kan inte vi ba leva ett vanigt liv (?)
men jag kan skriva in en het grej.
när vi skulle ut med båten så fick vi syn på oscar som fick hjälpa till oss med båten.
kände honom faktist inte.. men liksom, inte kunde vi två töntar få upp båten.
så han fick hjälpa oss att hälla ut vattnet, tack oscat, utan dig hade vi inte ens rott m helskottas båten som hatar oss som gör bara prblem till oss! du äcklar oss din jävla båt häng dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0