gudsgrej

hejsan svejsan älsklingar ( haha )
idag vaknade jag fan 8 för att hitta att duscha & äta och typ.. kolla tiderna på sl.se vilken tid bussen går till centrum.
hade konfirmation idag också, imorgon också, det förstör ju allt om det är så jävla tidigt :|
och igår fick jag damp på mamma för att hon är så irriternade och kan inte ens släppa taget om mig.
vet ni vad hon sa (?) nu ska jag va riktigt ärlig för att det är bara hon som får skämmas.
hon sa att jag msåte komma hem 8 på vanliga skol dagar , liksom (?) det är onormalt!
och igår när jag låg i sängen kom jag på hemska planer mot min mamma så att hon får dålig samvete med att förstöra mitt liv på det sättet.
nu sitter jag med jennifer i tullinge hos hennes pappa,
och bella ser mig just precus nu i webben, pinsamt ser fan helt död ut.

kisses / jhuss

Kommentarer
Postat av: isabel halldin

älskade, ring mej så fort du ser de här!

ring till comviq (3mobilen är borta någonstans)

2008-08-01 @ 12:10:22
URL: http://halldinlopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0