heliga Onsdag

tänk att jag är i Åland nu, känner mig som en orginal gangster fortfarande.
och ja har fått dåligt självförtroende pågrund av min osexiga dubbelhaka. haha mobba mig inte.
men liksom bre.. jag måste nog jogga bort den på något sätt.
men.. igår hade jag ett fint telefon samtal med carro & jag satt på båten medans det blåste asa mycket.
och det har inte varit fint väder här heller, eller typ.
men jag fiskade idag !!!!
och jag fiskade bara upp en massa små fiskar !
plus att jag gav dem fiskarna till den där eländiga ( hah ) katten som ba kommer & går när den har fått mat.
idag har vi liksom gjort INGET !
men igår spelade jag golf faktist.
och idag har jag varit elak mot alla i min familj !
pussar josephine


Kommentarer
Postat av: queenpeach

ha en kul dag på Åland! Kolla gärna in i min webshop där rea pågår :D

2008-07-02 @ 17:27:01
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0