hos isabel

hejsan, idag var jag i stan diag & jag köpte 2 tröjor från bik bok, & typ smink svampar som jag skulle göra.
haha jag måste bara fråga om det är bra om man solar solarium för 40 kr i 30 min :|?
asso.. det finns en sådan i älvsjö men tänk om den är typ as dålig. vet inte om jag ska sola.
imorgon har jag konfan kyrk jesus komfan, asso jag trodde att den skulle börja klockan 10 :| ?
men emelie sa att den va senare, eller något sånt, jag fattar inte riktigt, men får se hur det blir imorgon.
men hur som helst var jag & bellish utish haha och vi hitatde en jätte söt katt som ba älskade när jag peddo bärde den, den va så söt, sen kom det en elak äckel katt som ba skrämde bort söta katten, och söta katten gjorde ett läskigt ljud :( så jag släppte den, den va as gullig. men jag & bella kollade också på " fjorton suger " haha och jag trodde att jag hade redan sätt den, men nej det hade jag visst inte, senare ska vi kolla på någon läskig film från  datan.

puss sexi mamas, / josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0