I Viking Line

Hejsan! Jag hade inga möjligheter att skriva blogg för att jag hittade ingen data.
En dag gick jag och min bror faktist 5 km och det enda jag ville ha, var en het klubba.
men vi fortsatte då till brändåby ( så hette den )
Och nu kom en kille och sa:
- jag hoppas att det är spel, då.. jag tar alla lään! ( när han kollade på någon gameboy grejs )
( fett synd, sen hade han på sig en tönt dun jacka som va typ glittrig. hahaha,)
men idag sja hag sova i hytten ( nej ) och mamma ska köpa en parfym åt mig.
men liksom. jag ska komma hem klockan 8 på kvällen.
Och jag hoppas att vi kommer hem tidigare.
plus att jag var peddo mot ett litet barn som kollade på min glass, sen tog jag foto på en tjej som hade gangster kläder.
Och pappa har gjort pinsamma saker idag. skäms för honom.
men.. nu ska jag leka med mina nya kompisar som är typ 5 år.
pusshej / J

Kommentarer
Postat av: HAHAAHAHA

nnc

2008-07-05 @ 22:00:36
Postat av: jhuss

vem?

2008-07-06 @ 12:28:15
URL: http://jhuss.blogg.se/
Postat av: kathriiine

hah du är en sån pingla

2008-07-09 @ 11:43:16
URL: http://kat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0