konfirm.

hejsan tjabba hejsan ,
klockan 9 så ringde äckel mamma & ba: " är ni på väg ? "
jag fattade inte dirkekt, sen fattade jag att hon menade konfirmationen.
jag ba, nej men emelie sa att det va klockan 6 på kvällen ? hah men jag hade fel.
och jag trodde att mamma skulle gå med på det, men hur som helst fixade jag mig as snabbt.
& väntade på tåget lite och sen kom tåget, och det var hur skönt som helst att åka tåg när man var så trött eftersom jag somnade 4 med bella, och vaknade 9 (?) ooh äckel morgon.
men jag gick till storvreten vart äckel kyrkan var och joakim ba körde förbi utan att plocka upp mig :/
haha jag som var fan helt svettig och vandrade ensam med jeans, haha fyfan va mobbad den här dagen har varit.
men senare så slutade den där greje, klockan 13.00, 3 hela timmar som gick ganska snabbt av prästens guds snack, eller a den där kvinnan som "undervisade" oss.
juste nu är jag med linda, vi har haft jätte roligt. jag tappade ner en värdefull sak nerför balkongen och kröp där och letade efter den, men vi kommer säkert hitta dig.
sen så är det så att jag ska börja gå hem åt nu,
är faktst jätte trött. ska fan kolla på sex and the city sen when jag kommer hem.
hejdå sötnosar / jhusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0