måndag måndag

hejsan svejsan, japp linda skulle sova över hos mig igår, & så var vi hemma hos mig ett tag & snackade. Sen typ gick vi ut och linda sms;ade mio typ. och vi såg hans pappa typ grilla, haha han gav oss heta blickar, skoja men sen typ kom mio och tim ut och vi vandrade långt, och sen satte vi oss på en het bänk, och stannade där, och sen fortsatte vi att gå , och vi satte oss på gräset, och hade lite talk. (?) sen så sms;ade alex och sa att vi skulle gå till björkhaga, och alex va med thomas, haha det va länge sen vi såg honom (a). haha hur som helst var vi där, och skit.
men jag orkar inte berätta mer, hah men jag & linda kollade på en film senare vid 1 tiden eller nåt.

pusspuss

Kommentarer
Postat av: BLONDINA

sv:ååh tack :)

2008-07-22 @ 13:47:21
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0