min mobil é borta.

jag saknar min thai gangster mobil -
den försvann i stan när E , C & jag skulle lämna tillbaka ett par skor, och sen så märkte vi att min mobil va borta.
HELT BORTA !
& ingen gay svarade. vi frågade om någon hade den, men nopp.
jag fick bara känslan av att.. jag skulle använda en sten ålders mobil. & då grät jag xd
men.. sen kom vi på att jag hade kvar min underbara kamera sexi mobil. som hade totalt lämnat mig
& jag den.
men.. vi gjorde inte dagen sämre. utan hade roligt som vanligt.
vi beställade mat från donken, & satte oss där vart det va vatten. & hade super mysigt.
sen satte vi oss under träden på andra sidan floden ( andra sidan vattnet )
& sen kom äckliga peddo människor och ville vara med på våran juckning med lil wayne.
vi tänkte ringa polisen om dom skulle komma och våldta oss.
sen tog vi av oss våra skor, och carro hade typ skav sår.
& vi gick in till vinking hotellet, & det såg sexigt ut där.
försten så hade carro på sig guds skorna ( mina skor )
& det va typ peddos som typ va jätte skabbiga.
men mina fötter va ännu skabbigare.. jag gick utan skor, i stan.
men japp. mam told me about some kontrakt med mobilen, eller nåt.
men aja, jag ska typ byta mobil med min denniz ppappa.
& jag ska typ få hans mobil. ( förlåt carro men han ska få min sexi kamera mobil )
- förlåt. ( mmm )
men ja. jag är inte så ledsen längre, jo förresten, jag har en klump i magen av att någon fucking cp störd gay har den i handen nu. / men den är spärrad for life så den där äckel skabb gay'n kan inte ringa !!!! HAHAHA


gaykramar / BENJAMIN ( jhuss )

Kommentarer
Postat av: olivia

omaaaaaaaagah snacka om cool header!;o

<33

2008-07-09 @ 22:38:23
URL: http://wemaan.blogg.se/
Postat av: jhuss

hahaha mmmmh jag vet :)

skoja §

2008-07-09 @ 23:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0