promenad igår

juste, måste bara berätta den mörka promenaden ( fast det va ljust )
vi gick i skogen typ timtal, tills vi kom till en skum stuga, och det va en simbahund som kom och nosade på oss.
inne i huset vare typ en damp hund som skällde :S
och sen så gick vi och fortsatte vår leriga väg.
och sen kom vi på att vi var vid skogen vart vi hade gått med våår gamlaskola. omg.
men sedan så hittade vi gudsvatten och drack, vi hade ju gått typ 100 kilometer, :S
bakom oss kom en man som letade efter guds vatten han också men han försvann in i skogen.
när vi hade gått ungefär 5 min till så stannade jag till coh skrek och det va skalbaggar som hade typ gruppsex.
& det va verkligen as många skalbaggar +o(
vi dödade alla för att dem överfall oss.
påvägen såg vi mer skalbabaggar :S

senare på kvällen kollade vi på tha ring. den va tråkig.
innan det hade vi suttit med jonte och johan.
johan sjöng jätte fint fast han va lite pinsam med hans ego foton på hans mobil.
och han tog en massa peddo foton på oss 3.
juste, jag hade ingen mascara på mig igår. mh. skulle ba säga det.

men nu, ska jag hang out på pea.
pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: emi

hahaaaaa va roliga XD

2008-07-13 @ 00:57:39
URL: http://emiliavindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0