skratt från grannen

grannarna har tydligen as roligt,  själv sitter jag här som en mupp, kollade nyss på 2 and 1/2 men,
fett synd om mig, har inget liv.
ibland kan det vara skönt att sitta hemma , eller sova typ. en hel dag heeelt själv.
men idag har jag tagit några tofsteg, ( skoja ) men sittit vid datorn och lämnat sopor med min bror.
inget annat, jo typ ätit & fixat mig i onödan.
amanda frågade om vi kunde sova övedr för en timme sen typ, men jag är trött ju. skit lat bättre sagt.
glömde berätta att mam köpte en rengörnings / fuktkräm packet till mig, hah den verkade vara så söt i sitt eget paket.
jag la den på mitt nattduks bord & ska bli använd idag.
sen skulle jag ba klistra in en bild på eva longoria,
så att jag fick lite mer självförtroende att hon inte heller såg helt perfect utan smink.
kram, -/ J


Kommentarer
Postat av: BLONDINA

sv: haha nej ja ska verkligen inte köpa den!

2008-07-28 @ 21:57:49
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: alinda.

nej exakt. och du är jätte söt utan smink!

2008-07-29 @ 20:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0