sömninga ögon

gó morgon, igår snackade jag i telfon m amanda heting, & ja.
sen blev det bra, förssten amanda jag fattar hur du kände dig, jag hade också varit super besviken, eller a.. arg <3.
juste, och hon ska ha en het tjejkväll på lördag.
och jag & bella ska vara någondag och liksom ba snacka och göra något.
men hur som helst vill jag bara säga förlåt för aaaaaaallting. till alla. till & med förlåt till carro,
om jag gjort något elakt till dig någongång.
men jag vill inte ha kvar den där äckliga känslan inom mig, så förlåt för allt bella, amanda carro + alla sexiga varselser.
puss / j


Kommentarer
Postat av: laajn

mhh det var på tiden :o <3

2008-07-16 @ 11:56:20
Postat av: jhuss

tiden på vadå :O

2008-07-16 @ 12:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0