torsdagtorsdag

det är så svårt att hitta på rubriker tycker jag.
men hur som helst träffade jag linda senare och vi hyrde den där one missed call & dem där cp gubbarna var så läskiga, på kvällen började linda likna en sån ( haha ) men innan det så träffade vi mio & tim och sen kom babak och hans kompis dit (?) hah, aja men sen skulle vi gå in för att emilia hade fått typ damp, aja men datan hade cp ryck den ba ville inte startas, aja men vi öppnade mitt fönster hah och mio och tim våldtog min tomt. sen så skulle dom gå enligt dem men dem gick aldrig och vi stannade utanför mitt hus eller nåt sånt (?)
klockan 1 gick dem och då kollade vi på den där filmen,

idag ska typ jag sova över hos linda, och imorgon kommer mamma och pappa fucking tälta någonstans (?)
då kommer jag förhoppningsvist va ensam hemma, haha.

pussar, / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0