uppklippt

hejsan jag glömde berätta underbara amanadas hårklippning till mig. hon klippte uppklippt & till bella klippte hon hennes lugg grej. det blev så fint! jag orkade nte ha mitt gamla äckliga hår, asso jag vill ha typ jätte mkt förändring tillmitt hår ( kanske inte ) men jag vill typ se mig själv i kort hår, jätte långt, lugg, långt hår + lugg, kort hår + uppklippt.
jag vill se mig själv med olika frisyser, och sedan kan jag få tillbaka mitt nuvarande hår. japp så är det bara.
linda var i sholmen med sin mama och jag ska vara med henne senare tydligen. måste fixa mig nu för att jag har faktist städat hemma, haha nu städade jag äntligen! alltid när jag har sagt att jag ska städa, så gör jag inte det. men nu gjorde jag det äntligen, pussar / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0