Bloggar i Åland

hejsan, jag saknar redan sverige.
men nu måste jag verkligen berätta denna eländiga dag.
skoja, men jag måste berätta att när jag skulle filska var det omöjligt att göra det där äckliga med masken-
pappa fick göra saken istället.
jag vill itne bli bästavän med min familj, men det är nämligenså att pappa är familjens stolthet
( ni hittar bilden lite längre ner ), haha okej att jag har hattat honom, ibland i dag också.
men dem där deniz sakerna han gör är liksom så hemskt skumma.
& sen så finns det ingen, ingem man kan va pedofiliskt mot.
pussar jhuss

( JAG ÄR I ETT BIBLIOTET HAHAHAH )

Kommentarer
Postat av: emilia

vi saknade dej så då!

2008-07-09 @ 11:57:14
URL: http://emiliavindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0