carro´s tankbil

tjohejs. jag fick reda på att lina kommer till oss på fredag.
det är midsommar då, den stora dagen ever !
skoja, omg men jag ska bara säda att hejdå gamla inlägg.
ska börja om med blogg.
och skriva lite .. normalare, men jag ska inte ta bort alla inlägg, bara typ onödiga.
sen ska jag fixa om min blogg. sen när vår fucking internet funkar igen !
behöver lite sexy tid med datan hemma.
sitter hos carro, och min kurdpappa ville at jag skulle va hemma klockan halv 11 för att dom jobbade och ville något.
&a jag ba; men jag ska sova över hos carro fast jag ska inte det, så att sen kan jag ba; HAH jag fick ont i huvudet så jag kom hem igen.
orkar inte komma hem..
men vi skulle göra något planerat något ikväll, men vi träffade aldrgi dom där människorna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå kurdpappa len ? :S cok synd

2008-06-20 @ 20:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0