carro "sover"

hejsan. amanda slyna påstår att jag har använt rött läppglans, vilket jag inte har använt bre.
carro sover .. okej jag satt på en härlig låt. och hon ser ut som en tjockis bebis under täcket. haha carro fattar.

idag stack vi hem mitt på dagen & åt..
och calolin tog inte ens sin pollen tablett.
just snart ska vi dra någónstans. eller vi ska allafall inte sitta vid datorn så länge.
det var vad vi sa.
just nu ska jag försöka säga till datorn att den ska behålla min header som bara försvinner -
t.om bella hade såna problem igår.
no way att ja skulle kunna göra en ny blogg liksom..
idag har jag på mig en jesus maria tröja/skum tunika och lånade carros heta leggings.
puss på er / J
(
jag ska sluta ladda upp en massa foton varje dag på blogg. eller ska ja ? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0