död tystnad.

tjabbahejhej. glad midsommar ni !
idag kom dem där hetingarn atill oss och jag grisade i mig en massa.
& det va pinsamt.
vågen går sönder när jag väger mig, skoja
men sitter hos grannen,och samma sak här åt upp en massa mat.
men jag tog det ganska lugnt.. jag ville inte skämma ut mig med samma sak, att äta upp allt.
men eftersom det blev mat över får jag grisa i mig allt imorgon, det är min sexiga plan, det förvånar inte många. inte ens min familj om min mat plan.
gick i det kalla regnet idag med käraste, vi tog en desperate housewifes promenad.
och när jag kom hem/ till grannarna så inträffade det där med maten igen.
men efter så kollade jag ensam.. eller började kolla ensam en film om dockor, och typ den va bra.
och sen.. åt jag igen, och nu tuggar jag tuggummi att jag itne ska stoppa i mig något mer.
men hur som helt glad midsommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0