en helig natt

hejsan, jag vill ha en guldfisk kom jag på !
hur härligt är inte det liksom?
vi funderade ett bra tag vart jag skulle ha den.
på mitt smink bord :)
då kan jag berätta mina tönt problem till fisken ibland.
det sa jag, men mamma sa att carro har alltid ett öppet öra.
och det vet jag, TACK CARRO !
men liksom.. helt onödiga problem, det fixar en fisk, visst?
imorgon ska jag till stan och när jag kommer tillbaks hoppas jag att jag har med mig en foudation och typ någon tröja.
nåt måste jag bara ha med mig.
carro sa att hon la sej förlänge sen, men jag tror att hon håller på att kolla på fucking älskade OC avsnitt säkert -
MEN jag ska lägga mig nu.

jävla äckel hår ska duscha imorgon.
plus att jag ska åka till.. a åland om 1 och ½ dag /:


Kommentarer
Postat av: sofia

godnatt:)

2008-06-26 @ 01:16:12
URL: http://sofiahellbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0