härliglåt?

HIH, jag hittad en härlig låt på youtube.
brukar inte kolla på så många videos där. men hittade en gammal låt som görmig glad.
okej inte nu när jag druckit något gammalt som jag fick av grannen.
säg inte, skoja men jag frågade om jag fick ta sån där välling eller vafan det va och hon varnade mig.
men mamma gör mat just nu.. för att jag blev hungrig igen.
igår städade mum heders toaletten, men jag tvättade den igen & fixade om skåpen.
det blev finare -
och pappa ska lämna tillbaka den dät nya tv;n och köpa en ny, för att det är typ något fucking fel på den.
& jag måste sitta häär uppe och kolla på tv här :/
kollish påish DH
pussar j

Kommentarer
Postat av: ppettpeet

min favvo låt faktist !

har den på min andra press

2008-06-03 @ 22:47:56
URL: http://simona.blogg.se/
Postat av: jhuss

okej, <3

2008-06-04 @ 17:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0