hejdåsverige!

om 30 min ska jag vara i den där heliga taxin.
jag ska bli brun !
& jag kommer liksom hem den 15 fick jag reda på.
gratta mig, ni måste !
( ingen kommer säkert att göra det :( )
jaja. har varit vaken hela natten, onödigt att sova 4 timmar.
kollade på en helig jesus film som hette blondier har mer kul. chrizy and lisa.
typ eller vafan den hette.
thah asso det va den drä tjejen därfirån från vänner.
jag kommer sakna sverige, i en hel vecka bara. men ändå.
jag bror och mamma satt liksom i vardagsrummet hela natten " hela natten, betydr då en enda timme sen skildes vi åt i huset ".

HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HEEEEEEEEEEEEEEEEERTINGAR

Kommentarer
Postat av: laajn

jag saaaaknar diiig latino boy <<3

2008-06-08 @ 23:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0