hetbakrund?

jo jag skulle bara säga att jag böt till min gamla bakrund.
jag tror att jag ska googla / eller söka på andras heta bloggar så jag kan typ få lite inspiration.
nu när jag ändå bara har en fucking tråkig blogg tema.
typ hur lätt som helst att fixa.
jag ska ivääääääg snaaaaart.
men det avslöjar bara hemligeten om jag säger det nu,
plus att mamma fyller år på fredag. vet inte ens hur gammal hon då är :S
aja, tänker inte köpa någonting till henne. efter allt ondsket..
men jag ska till skogen på morgonen för att plocka vilda blommor..
eller ska sno från vår tomt.
haha jag är så fattig att jag inte ens orkar köpa blommar till henne.
aja det får hon själv skylla sej för.
mama såg en gudsbemannande bild på mig nyss och stirrade på den typ 100 år och ba va vackert.
hur kan du redigera? mmmh?
jag ba: typ här. ( och visade ) sen puttade jag henne och vet inte vart hon tog vägen ..
pussom30minbörjarminserie.


Kommentarer
Postat av: isabell

sööötnos, man ser inte din header igen? =D

2008-06-05 @ 09:16:08
URL: http://isabll.blogg.se/
Postat av: jhss

a jag veet :(

2008-06-05 @ 17:44:25
Postat av: roun

var inte så elak mot din mammish :>

2008-06-05 @ 17:48:43
Postat av: rojn

var inte så elak mot din mammish :D>

2008-06-05 @ 17:49:15
Postat av: jhusss

hah hon suger ibland

2008-06-06 @ 13:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0