JessicaAmanda

hejsan idag fönade jag mitt hår jätte länge, fråga inte mig varför.
sen kollade jag på mtv typ hela tiden :)
jag ska vara med jessica och amanda, senare. vi ska tydligen träffa olls och lajnus sen.
och igår kväll hände det något jätte läskigt till mig.
jag satte mig bredvid mitt skirvbord, och typ hållde på med min mobil innan jag skulle gå och lägga mig eller någonting sånt..
och sen kändes det som om någonting var bredvid mig, och skrapade på väggen, och jag skrapade tillbaka, och ljudet skrapade igen. och då var klockan 2 eller nåt :O och det kunde itne varit någon för att alla sov förutom bror som var ute nånstans.
och jag vågade inte röra mig :(
tills jag la mig och sov dåra.
men sen började det åska jätte mycjet, och jag som hade precis kvällen innan kollat på en film vart det kom tornados.
och jag trodde att sverige var drabbad av det, så jag ville verkligen inte flyga iväg. men sen somnade jag.
måste bara säga en till läskig sak som inträffade mig, när jag bakade min första kladdkaka, så att säga en dag innan midsommaren flög en kniv från ingenstans mellan mina två tår, och jag blev rädd.
och igår berättade mum att hon hade råkat tappa ett glas, och den hade landat nedanför hyllan helt utan att den välte, asso kolla, här får ni en bild:

Kommentarer
Postat av: stella

spooky i guess ! ! !

2008-06-24 @ 13:49:15
URL: http://stella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0