jessollscarromanda

hejspådejs.
har webb med CRICRI !
men aja, nyss kom jag hem. eller för typ en halvtimma sen xd
innan det hade jag varit hemma hos käraste och kollat på OC avsnitten hon lånat av patti.
hon tjatade om det typ 500 gånger idag att vi skulle kolla på OC.
men asso, olls carro och amanda mötte mig vid centrum !
tänk att jag missade bussen, och bestämde mig för att loosa calorier så jag gick NER.
men jag pratade i mobilen med carro såklart.
ofta att jag ska promenera som en tönt ner, mina ben var helt skadade, ( nej )
men vi åkte till salem för att möta jessica.
och det tog ett tag. carro hade maestro.
sen såg vi en gris också, en riktigt.
och jag såg en bambi idag som strirrade på mig-
men hursomhelst så gick vi in i något hus vart det va typ som ett folkets hus,
okej då, typ som ungdomens hus, och vi blev té bjudna av en sexi dam.
och vi började prata om den där sorligs boken jag inte kan släppa taget om..
men jag orkar inte skriva mer än att olivia bara gömde sig, medans hon hade snackat med samma heting diego som vi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0