kungsträdgården

kom precis hem, och vaknade 8.
solen sken igen.
& jag fixade mig snabbt.
för att min familj, liksom jag + alla familjemedlemmar skulle åka bil till stan för att se mammas sysslingar.
eller något sånt. jag va osocial hela tiden, inte när det gällde mat, åt typ 6 gånger i stan. gris
men sen var jag liksom tvungen att byta lite ord med min såkallade syssling, jag visste inte ens att hon var min syssling :|
jag har aldrig träffat dem,
aja vi åt något där i kungsan och ja det va jätte varmt.
men jag ville åka hem för att jag orkade liksom inte vara där, nu hade dom liksom sett mig och kramat mig och vad mer?
tvingade mamma åka tåg med mig, jag vill inte åka ensam, det är det värsta jag vet :(
eller okej, om jag måste går det bra att åka ensam, men jag känner mig så osäker när jag åker ensam.
det känns så jävla mobbat.
men jag råkade somna i tåget och hur pinsamt kan det vara?
jag tänkte inte på det, och det finns inget att skämmas för så länge man inte märker att något heting har stirrat på en när man sover som en gris.
mitt huvud råkade nudda en vass grej i tåget men jag va liksom så trött att jag visste knappt om jag drömde.
men nu har jag piggat upp. solen gör till & med så att man somnar.
nu ska jag klistra in ite bilder från idag, men det blir bara på mig & bror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0