Niornas Bal

hejsan. ja inte våran skolans bal.
utan tunaskolans, jag, amanda och carro ska få servera där. av en andledning.
bara vi tre ?
egentligen ska vi grilla hos grannen, fira min mammas födelsedag. men det får dom göra.
åt precis innan jag gick till carro en snabbis, men vad gjorde jag där egentligen :S ?
carro ville ändå att jag skulle gå... skoja men jag skulle hem och byta om typ.
och sitter här med kokheta jeans och en vit tröja. tråkiga fräger.
men det är så det ska va, skulle hellre ha gått med shorts eller någotsådant.
grattis till mamma en sista gång ( pappa är sur på mig )

jag vet att ni hatar mig, puss J


Kommentarer
Postat av: R

balar är så otroligt sköna at vara med om!

2008-06-07 @ 18:20:34
URL: http://ronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0