NuBörjarSommarlov

hej sötisar.
mitt tema blev helt orginellt.
ska typ söka på andras bloggar igen för att få lite inspiration (:
orkar inte med fucking header som ba ger sig av när den vill.
vaknade och märkte att solen sken rakt i mina ögon.
det va härligt, för att det värmde mig, skulle kunnat sova hur länge som helst!
men nej det ville jag inte eller, tro.
skolavsluntingen närmade sig.
___________________________________________________________
malin hade en vit söt klänning på sej, som jessica och dem där hade också.
ni ska få en het bild på jessicas klänning.
den va supersöt!
men ja, hur som helst ..
människor sjöng på skolavslutningen & jag fick 5 saker som jag inte hade uppnått.
ja tänker gå hem till jonny och grilla någon dag, för att vi inte grillade igår. han sa att det va okej.
haha till & med han hade fixar sej.
hem gick vi och sen fick vi för oss att bada.
vi tog bussen till mölle och fick syn på jesper12 & dom där.
sen såg vi också johan och amanda.p och typ " var med dom + att jag snodde någons chips "
sen låg vi lite och " solade " med mimmi och anita som vi träffade på stranden.
vi köpte lite godsaker när vi skulle hemåt.
ochfickväntapåbussenliteövertid.
vi som trodde att vi  hade konfirmation, men nej.
sen åkte vi hem, & jag ska klitra in en bild snart.
puss J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0