ontihuvudet

hejsan,idag var det tårkigt i skolan.
och därför gick vi till tullinge för att hälsa på en skola.
sen åkte vi tillbaka till skolan och märkte att axel inte gick med sina kryckor längre.
jag var jätte törstig & hungrig efter vårt vandrandet så vi gick och åt lunch.
vi kollade på typ jesus herkules filmer typ med våra klasser.
och efter skolan väntade ja när amanda skulle redovisa sitt svenska steg.
det gick ganska snabbt. mellan det hade jag suttit med stina och carro och stinas kompis och dom babbalade något.
jag lyssnade på min ipod, nu när den funkar normalt. jag lyssnade på en pinsam låt..
hah ja har lite ont i huvidet och känner mig heöt varm för att det är varmt.
jag har till & med öppnar fönstret så att den går typ av snart :/
för en timme sen satt jag och carro framför ugnen & väntade tills vår kladdkaka skulle bli färdig.
vi åt upp den ganska snabbt.. men nu mår jag illa lite..
carro gick hem för att hon skulle grilla med sina sexi grannar.
och hela min familj är helt tyst. det är bara jag som skriver med mina tangenter.
plus att pappa blev döds ledsen över att VI inte hade sparat kladdis åt honom :O
ska klistra in bilder snart.
puss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0