sexiga rörelser

hejs. idag var jag med carro & emilia.
men vi kilade till stan för att det fanns verkligen ingenting att göra.
idag köpte jag två tröjor & en foundation.

kommer inte ihåg vilken färg det var, men den var allafall bra.
jag är wannabee min mamma, för att hon hade sen sådan förut.
carro köpte miracle touch, och min mamma hade även den förut.
men jag blev helt glitter & glamour av den, och typ grå.
men den kommer säkert va fin på caloline.
jap. men hon köpte också tröjor.
och sen så åt vi i burgerking, vår nya favorit plats.

hejdå! jag tror att jag kommer vilja ha en guldfisk


Kommentarer
Postat av: katts

hej,du känner inte mej.men jag undrar ärdu fortfarnade tillsammans med anton?

2008-06-27 @ 16:20:40
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: caroline

men haha ! se gjorde fan slut för 1 år sen ? HAHHAHAHA XD

2008-06-29 @ 23:25:31
URL: http://pedofil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0