snartsnartsnart

det är min mammas födelsedag.
vaknde nyss, har grattat henne & som vanligt gjorde jag ett kort till henne.
mamma som är så " lätt att börja gråta av lyckliga saker " började gråta och skrattade typ.
patetiskt. men jag somnade i hennes säng medans hon & pappa gick ner för trapprona.
idag är det bara städning och typ vi ska grilla tjockis ´mat hos gudfadern´ and so on.
imorgon säger jag adjö.
då kommer ni inte hitta nya inlägg på min blogg.
så onödigt att läsa, eller ni kan läsa mina intressanta fundersamtfulla inlägg som jag skrev fr länge sen.
ingen annan brukar ju läsa dem (?)
igår väntade ja på att kunna ha datan, men jag somnade i min säng, en halvtimme innan det hade jag tagit typ 100 foton på mig, haha xd
och mamma hade natt städning här hemma, hah det ser rent ut där nere.
pussar hetingar


Kommentarer
Postat av: madde

fffjjooooertiizz ! dödödö

2008-06-06 @ 13:26:30
Postat av: j h u s s

nörd

2008-06-07 @ 15:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0