sommarskola

HEJ PÅ ER !
igår kom vi hem någonstans efter att vi hade tröttnat på att kolla typ 4 timmar på OC hemma hos calolin' -
& olivia söt sov över hos mig, och vi åt typ hur många mackor som helt. eller inte.
men vi satt vid amtbordet som muppar och typ snackade.
sen bäddade vi hennes säng, och typ la oss.
fast vi somnade inte för att vi fortsatte att snacka.
nästa morgon, skulle vi med paulina till hennes sommarskola.
och gris carro hade tydligen inte vaknat, gris.
vi fick nycklarna av P och sen gjorde vi inbrott hos C (inte inbrott)
men jag kände mig elak som ba väckte henne som ba låg där.
men vi satt och kolla på TV shop så länge, jag blev sur pågrund av att dom lurar människor.
sen så föjde vi med till sommarskolan .. bre
och sen så satt vi där ett tag tills vi besätmde oss för att försvinna.
och elaka blond david ville typ inte att vi skulle va med honom eller hur det var.
när vi anlände till vårt hemland så åkte vi en evighets buss till tullinge,
och en man kollade på oss lite då & då.
han va trelvigt skum, men sen åkte vi tillbaka till vårt hemland, med bussen tar det långsammare kom jag på sen.
verkligen.
men när vi skulle skiljas åt .. så hände det något och min fot ba öppnades. eller min tå började blöda blod.
och jag gick alltså barfota , fråga mig itne.
men det va skrmmande för att det ba började blöda :O
och jag trodde att det var något hemskt. för att hela hallen var helt blodigt.
men sen fick jag plåster & någon bandage för tår :)
hejdå JAG SKA ÅKA OM 2 DAGAR IGEN !


Kommentarer
Postat av: Amanda

vart ska du åka, offer ;o?

2008-06-25 @ 15:23:23
URL: http://lopeez.blogg.se/
Postat av: jhuss

till ÅLAND !!!! :O :(

2008-06-25 @ 15:39:32
Postat av: do e cool

laajno <3

2008-06-25 @ 15:53:54
Postat av: laajo

alltså jag gjorde kommentaren om mig sjävl så alla ska tro att jag har många vänner (mariastilen) ;o (nej)

2008-06-25 @ 15:54:57
Postat av: Amanda

haha Jonas är i åland nu xD

2008-06-25 @ 16:01:47
URL: http://lopeez.blogg.se/
Postat av: laajn

åh cock cooolt

2008-06-25 @ 16:22:27
Postat av: Amanda

jag vet, jaao

2008-06-25 @ 17:24:11
URL: http://lopeez.blogg.se/
Postat av: jhusss

jonas och jag är coola, för att vi är i åland. inte ni suckers

PINSAMT om jag ser honom drä :(

2008-06-25 @ 21:29:19
Postat av: Amanda

nej, fett roligt om du gör det ;o

2008-06-26 @ 18:47:44
URL: http://lopeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0