sverige vs ryssland

var bara tvungen att klämma in ett inlägg, vi har inget virusskydd just nu.
men jag får chansa att inga cp virus attcerar nu :|
men jag & amanda va huliganer igår och målande oss sverigeflagga över ansiktet & fick en massa kommentarer.
det började stelna till så vi.. gick till donken & tvättade av oss.
bra att jag hade med mig smink, annars hade det varit slutet för mig, kanske inte men jag skulle ha skämt ut mig på det viset.
istället för att vara pirrig i magen när vi skildes åt var vi helt normala i ansiket.
kom hem klockan 12 och mam och pap sov då, och bror var hos någon kompis, nåt sånt.
& sen så fick jag tårar i ögonen för att min hy hade blivit heelt skabbig, och jag har nån ficking munsår oc har salva på det där såret nu :/
ska dammsuga där nere. hah nu.
PUSS jhuss
ryssland vann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0