tycker synd om dig

jag har bara lite damp på dig,
inte för att du har gjort något jätte stort mot mig, men mot alla andra och ljugit om liksom små fucking hor saker.
och säger " ibland glömmer jag om att jag ljuger " eller hur det nu var.
du ringer carro, & påpekar att du inte har ringt henne, och sagt saker till henne som gjort henne ledsen och gjort wannabe skoj av det som hon berättat för dig för länge sen, som bara kanske du och jag vet. hennes privata saker. det är verkligen fittigt av dig om du har gått och sagt dom där sakerna till någon, för att du sa att dt inte var du som " bus ringde & hade precis samma lidingö röst som du bruakr ha  ". liksom?  då kan du lika gärna säga att du har gått sagt till människor :S  fett synd om dig. du bord eha förstått för länge sen, att människor inte orkar när du går och ljuger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0