19:52

jag kallar det för återsamling, okej det var carros ord, men vi åt hemma hos mig, sen var det dags för att plinga på johan, han var tydligen inte hemma så vi började stöka på hans framgård ( förlåt ) , det var verkligen inte meningen.. men vi plingade på sophia & hon orkade inte, ingen ville va med oss skoja,
vi bestämde oss för att sticka hem till Amanda. P , vi rusade in i hennes hus och vi hittade Johan. vi gick ut och snackade och plingade på evelina och vi såg att hon var hemma men hans bror ba sa att vi skulle sticka :O
jag fattar ingenting, jag tror inte att vi skulle ha varit med evelina så mycket, jag vet inte ens varför vi plingade på henne ? aja, men vi hade det trevligt och sophia kom också ut med oss (;
sen så gick vi hem till johan, och gris jag ba frågade om han hade glass, och såklart han hade det, vi åt glass ( gris ) , men han tyckte att vi var otrevliga så han tänkte hälla vatten på mig, som inte kändes så bra :(
så jag sprang ut i regnet,
klockan blev halv sju och vi skilldes åt, jag och cääruline gick hem till mig & gjorde saker,
jag såg helt hemsk ut idag förssten, typ allt smink ba åker av, inte för att jag vill typ se sminkad ut, men det är intr så kul när det ba lixom försvinner :O ?
jag tog bort mina inlägg ;(  fast jag hade lovat mig att inte göra det, men alla inlägg kändes så onödiga, borde jag inte ha raderat dem ? för att nu känns det som om jag får klumpar i magen av det :O fråga mig inte varför men asso det känns som om jag har brännt upp någonting hemskt !!!!
image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0