20:19

idag slutade vi två som vanligt och jag kunde inte ta med mig mobilen som sagt sa alla nej att jag skulle ta bort den från laddaren, mobilen ser lite bögig, men jag kommer nog älska den snart.
jag saknar min gamla mobil, och jag tror att jag tog sönder den idag.
den står offline på den, fast jag kopierade allas mobil numren och dt tog jätte lång tid :(
men när jag kom hem var den en jätte stor låda i vardags rummet, och jag ba; :O ?
sen kollade jag noggrant och dt var en 50 tuns plasma tv. jag fattar fortfarande inte vad 50 tuns betyder, ?
bror fick damp på mig, amanda frågade senare om jag ville följa med till stan, och jag ba lixom no way typ, orkar inte. idag fick vi höra ray prata franska och dt va jätte kul för att han é typ halv fransk .. eller något.
sen så atatcerade paulo oss med snö bollar & niklas också. fast carro var offer haha. skoja carro, jag menar inte att du är offer men hoppas du fattar?
PUSSHEJ, §
image10


Kommentarer
Postat av: Anonym

och vad är fint med den här bilden ?
vad ska man kolla på?

2008-04-03 @ 16:33:50
URL: http://jhuss.playahead.se/
Postat av: jhuss.blogg.se

men den dr bilden är det första fotot med mobilen
så klart måste jag visa den för världen !

2008-04-03 @ 19:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0