foundation

pluggar som en gris för att komma till steg 11 på matten, ligger bara på steg 10, & dt är bara G.
idag jobbade jag hemma hos lajn också, lite med spanskan eftersom vi har IG, hoppas att jag får G innan 8;an.
men vi klippte också lite av hennes lugg, först blev dt helt skumt, men vi rättade till ganska mkt,
haha igår använde jag brun utan sol från LÓréal och jag trodde att jag skulle se underbar utan smink.
men när jag vaknade såg dt helt ' okej ' ut, men när jag  tittade på mig i dags ljuset var det helt FLÄCKIGT.
jag täkte över med vanlig foundation & dt såg bara brunare ut, imorgon ska jag alltså använda någon ljusare foundation som jag har i min sminkväska, NÄMLIGEN:
image8 fast vitare färg asso, nu ska bror ha datan puss alla <3


Kommentarer
Postat av: elleen

haha ja har med den, SUGER :D
har så fi**igt tråkigt så ja kollar massa andras bloggar :) fin din va ! :D
puss

2008-03-24 @ 12:00:56
URL: http://cbrown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0