gris

skriver typ hela tiden och varje dag.
roligt att skriva lite om mitt liv.
läs också andra inlägg vettja.
jag är så tråkig, skirver inlägg.
men läser nästan aldrig andras,
tipsa om någons blogg vettja ?
ja komhem halv 3 ungefär och påsk middag nummer 2 var nästan klar. M och hennes familj kom också §
och gästerna var fortfarande kvar här :d
dom åker hem imorgon, men ja vi snackade vid & åt hur mkt som helst !
fortfarande mätt lixom, sen somnade vi båda typ i vardags rummet.
sen stack M hem för att hon va så trött.
& min röst lät ungefär som en gris kamel. sen åt jag en choklad bit och nu sitter jag här och é en datanoerd.
tafsningar / J
' lyssnar på ; http://gauchiitoow.diinoweb.com/files/Dj-Latin%20Brothers%20-%20Glamour.mp3    <- tryck
image16


Kommentarer
Postat av: bellu

huh gris

2008-03-23 @ 19:55:08
URL: http://hhalldin.blogg.se
Postat av: jhuss.blogg.se

hahaa jag vet

2008-03-23 @ 22:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0