johan

hejsan kommentarer !
välkomna, omg jag skoja xd
idag var jag med C och vi var ute lite och snakcade om vårt liv. sen klättrade vi upp i ett träd för att vi trodde att vargar jagade oss :(
vi hade inte varit i 2 hela dagar, kändes som en evighet, hade saknar henne en droppa ( en droppa ? )
japp sen stack vi hem till henne och skulle kolla på saw 4, men inte funkade den.
sen började vi kolla på bloody mary eller vafan den hette, men vi stängde av tv;n för att det var så tråkigt.
tillslut så plingade vi på J och hans mamma ba;
- a men vi tar foton på dig under kvällen,
och sen sprang han m. kallingar och vi tänkte på porriga tankar tills J förklarde att han skulle ha privata ego foton.
skoja men jag vet inte rikigt om jag frå skiva in det här, men det va inte nåt peddo aktigt.
sen plnigade vi också på A & hade lite kvalitets tid och umgicks. jag skrattade åt tönt saker och vi pratade om våra minnen från 5;an. haha xd
och sen så gick vi hem till C för att kolla på en film & åt 3 påsar popcorn. GRISAR
sen så gick vi ut igen och klockan blev 9 typ. & A skulle hem till sina gäster och sen så stannade jag, C och J ute och S kom också och vi hade det trevligt.
och sen gick jag hem m. C och värmde oss, sen skulle C hem och jag stannade hemma, klockan bev 10 & jag låg i min säng som en gris och typ sms;ade med aljiw och lajn.
sen sms;ade ja med aljiw och tog tönt foton på mig och skrev 2 låtar till henne.
där klämmde jag in min dag !!! ps, gästerna stack också idag !
hejdå

Kommentarer
Postat av: bellu

söthi har ny blogg :)

2008-03-25 @ 13:42:55
URL: http://isoce.blogg.se
Postat av: johan

ahhahahahahha cpppp

asså hon menade inte så, haha <33

2008-07-02 @ 12:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0